Depo ve Lojistik Yönetimi

Depo ve Lojistik Yönetiminde Hızlı ve Entegre Çözümler

Biltaş Depo ve Lojistik Çözümleri

ERP sistemleri ile entegre Depo çözümleri.

Şirketinizin Depo ve üretim adımlarını Biltaş ile hızlı ve kolayca yapın!

  • Back office uygulaması (Netsis) ile tam entegre
  • Seçenekli Online ve ya Offline Bilgi aktarımı yapabilmek
  • Kablolu veya kablosuz veri aktarımı yapabilmek
  • Mobil olarak online işlemler sayesinde Depo Giriş, Depo Çıkış , Depo sayımlarını kontrollü olarak yapabilmek
  • Mevcut rehber ve barkod desteği sayesinde insan hataları en alt düzeye indirmek
  • Üretim giriş çıkışlarını kontrol altına alarak, depolar arası hareketleri kısa sürede gerçekleştirebilmek
  • Düşük maliyet

Biltaş işletmeniz için en kolay ve en uygun maliyetli depo ve lojistik otomasyonu sağlar.

Mobil Teknolojilerle İş Süreçlerinde Verimlilik

Günümüz dünyasında anında ve doğru iletişim her şeydir. İşletmeler hem kendi çalışanları hem de müşterileri ile doğru, süratli ve etkin bir şekilde iletişim kurmanın yollarını aramaktadır. Geliştirilen yeni mobil yazılımlar, çeşitlenen donanımlar ve geniş bant ile iş süreçlerini sahada da uygulayabilirken, uzak mesafeden haberleşme çözümleri ile de pek çok sektörde anlık kontrol sağlanabiliyor.

Mobil donanımlar ve bütünleşik mobil çözümler sayesinde pek çok sektör yeni iş yapış modelleri ile tanışıyor. Verilerin akıllı PDA’larla saha ekiplerince toplanması işlemlerin doğruluğunu artırırken mobil çözümler saha personelinin de müşteri noktasında daha iyi servis vermesini sağlıyor. Ve iyi bir Depo Otomasyonu ile iş yapma şekil ve modelleri erişimsizliği ortadan kaldırarak verimliliği artırıyor.

Biltaş Mobil Çözümleri ve Uygulamaları

Bu platformlarda geliştirilen kurumsal uygulamalar, şirketleri sınırların ötesine taşımakta ve hizmet verir hale getirmektedir. Bugün takip sistemlerinden, stok ve depo yönetimine kadar uzanan iş süreçlerinin tamamlayıcısı haline gelen mobil teknolojiler ve uygulamalarla karşılaşmaktayız. Enerjiden üretime kadar farklı sektörlerde yeni uygulamalar şirketlerin isteklerine göre sunulmakta ve gelinen noktada ise hemen hemen her yazılımın mobil çözümleri oluşturulmaktadır.
Biltaş olarak özellikle son yıllarda mobil teknolojiyi kullanarak müşterilerimizin iletişimini üst düzeye çıkarmak ve daha süratli ve sağlıklı büyümesini sağlamak yönünde çözümler geliştirmekteyiz.
Günümüzün mobil devriminde yerini alan Biltaş firması;

  • SidayL Depo Otomasyon Sistemi
  • SidayP Soğuk Satış Sistemi
  • SidayU Üretim Sonu İşlemleri uygulamalarını geliştirmiştir.

SidayL, işletmelerin kablosuz el terminalleri ile barkod teknolojilerini kullanarak tüm depo operasyonlarını (mal kabul, depolama, sayım, transfer, mal çıkış v.b.) hızlı ve doğru verilerle gerçekleştirebilecek şekilde geliştirilmiş bir mobil uygulamadır. Satıcılardan depolama alanına gelen ürünlerin, kabul edilmesinden sevk edilmesine kadar geçen tüm süreci en etkin biçimde, bütünleşik bir veritabanı ortamında izleyerek yönetebilirsiniz.

Genel Özellikler

  • Online veri hareketi sayesinde stok hareketleri aynı anda izleyebilmek,
  • Seçenekli Online ve ya Offline Bilgi aktarımı yapabilmek
  • Back office uygulamaları (Netsis, Mikro, Logo v.b.) ile tam entegre olarak çalışabilmek,
  • NETSİS Depo Yazılımı, NETSİS Depo Otomasyonu diyebileceğimiz tam entegrasyon,
  • Önceden belirlenmiş kurallar dahilinde sistem, hatalar yapılması durumunda kullanıcıya uyarılar vererek kontrolü sağlamak,
  • Kablolu veya kablosuz veri aktarımı yapabilmek,
  • Stok bazlı ya da Seri bazlı işlem yapabilmek,
  • Mobil olarak online işlemler sayesinde Depo Giriş, Depo Çıkış , Depo sayımlarını kontrollü olarak yapabilmek,
  • Hızlı depolama ve sevkiyat operasyonları sayesinde işletmelerin çalışma kapasitesi ve işlem hacmi arttırmak,
  • Alınmış siparişlere ait yükleme talimatları dikkate alınarak hatasız bir şekilde sevkiyat yapabilmek,
  • Kullanıcı arayüzlerini görsel ikonlar ile destekleyerek kullanım kolaylığı sağlamak,
  • Piyasada kullanılan güncel versiyon tüm el terminallerini kullanabilmek,
  • İşletme ve şube yapısını desteklemek,
  • Mevcut rehber ve barkod desteği sayesinde insan hatalarından kaynaklanan veri girişlerini ortadan kaldırmak,
  • Üretim giriş çıkışlarını kontrol altına alarak, depolar arası hareketleri kısa sürede gerçekleştirebilmek,
  • Modüler yapı sayesinde ihtiyaçlara göre setup yapılabilmesini sağlamak,
  • Ambara gelen ürünlerin, kabul edilmesinden sevk edilmesine kadar geçen tüm süreci, mobil olarak ve otomatik tanıma teknolojilerini kullanarak yönetebilmek,

Back Office Entegrasyonu

SIDAY, öncelikle NETSİS olmak üzere piyasada var olan birçok ticari ve ERP uygulaması ile entegrasyona sahiptir. Mevcut uygulama yapısının dışında SIDAY’ı kullanmak isteyen işletmeler, Siday ile tam entegre çalışan kendi Back Office yazılımını kullanabilirler.

Tam Entegre Back Office

Günümüzde işletmeler, mobil donanımlar ve bütünleşik mobil çözümler sayesinde yeni iş yapış modelleri ile tanışıyor. Verilerin akıllı PDA’larla saha ekiplerince toplanması işlemlerin doğruluğunu artırırken mobil çözümler saha personelinin de müşteri noktasında daha iyi servis vermesini sağlıyor. İş yapma şekil ve modelleri erişimsizliği ortadan kaldırarak verimliliği artırıyor.

SIDAY, profesyonel yazılım modüllerinden oluşan gerek kendi içerisinde ve gerekse de Depo Yönetim Sistemi Modülü ile tam entegre bir Back Office yazılımına sahiptir. Stok İşlemlerinden Satınalmaya, Cari Hesaplardan Genel Muhaseye kadar tüm süreçleri takip edebilir, maliyet hesaplarınızı, bütçe karşılaştırmalarınızı yapabilir ve lojistik raporlarınızı alabilirsiniz.

NETSİS Entegrasyonu

Siday, lokal yazılımlar içerisinde ERP lideri olan NETSİS ile başarılı bir entegrasyona sahiptir. Bu entegrasyon sadece bazı modüller ile sınırlı olmayıp, NETSİS’in tüm özelliklerini (koşul kodları, sipariş, yükleme emirleri v.b.) destekleyecek seviyededir ve tam bir NETSİS Depo Programıdır.

Farklı Back Office Entegrasyonları

Yine yerli ERP yazılımları içerisinde yer alan örneğin (MİKRO v.b.) yazılımlar ile de proje bazlı entegrasyon çalışmaları yapılmış ve başarıyla sonuçlandırılmıştır.

KRONOS Sistem Gereksinimleri
ve Alt Yapı Özellikleri

KRONOS, Microsoft .NET ve C# ile geliştirilmiş bir uygulamadır. Windows tabanlı sistemlerde ve Windows Tabanlı El Bilgisayarlarında çalışmak üzere tasarlanmıştır. KRONOS için gerekli alt yapı (client, veritabanı, network v.b.) özellikleri:

Client

  • Pentium IV ve üstü konfigürasyona sahip işlemci, 2 GB RAM, en az 20 GB boş disk alanı, MS Windows xp-2000-win7 işletim sistemi ve MS Office uygulamaları.

Mobil Platform

  • Windows Mobile 4.00 ve Üstü, Windows Ce.Net 4.1 ve üstü,

Veri Tabanı ve Platform Gereksinimleri

Veri Tabanı

  • MS SQL Server 2000, MS SQL Server 2005, MS SQL Server 2008, MS SQL Server 2010

Platform

  • Windows 32 bit, 64 bit

Network

  • En az 100 mbit LAN yapısı

Not: Yukarıda belirtilen özellikler, minimum değerleri içermektedir. İşlem hızı, data büyüklüğü bu özelliklerin yükseltilmesini gerektirebilir.

Dökümanlar

Modüller

Depo Otomasyonu İşlemleri

Günümüz dünyasında ambar işlemleri, tedarik zincirinin sürekliliğinde önemli bir yer tutmaktadır. SidayL Depo Yönetim Sistemi, bir ambarda gerçekleşebilecek tüm operasyonları etkin ve verimli şekilde yönetmek, operasyonların kâğıtsız, en kısa sürede, en az insan ve makina kaynağı ile hatasız tamamlanmasını sağlamak, karar verme sürecini yönetmek, gerçekleştirilen operasyonları on-line/off-line izlemek ve gerçekleştirilmiş işlemlerin bilgilerini raporlar halinde sunmak üzere tasarlanmış, komple bir sistemdir.

SidayL Depo Yönetim Sistemi, paletlenmiş ve barkod etiketi ile tanımlanmış olarak ambara gelen malların ambara kabulünden, ambardan sevk edilene kadar geçen süreci bilgisayar kontrollü olarak yönlendirir ve kaydeder. SidayL, stok takibi ve ambar yönetimi fonksiyonlarındaki insan emeğini ve hata olasılığını en aza indirgeme hedefinde olduğundan, işleyişin her adımında Otomatik Tanımlama ve Veri Toplama (OT/VT) teknolojisinden yararlanır.

Genel Özellikler

  • Online veri hareketi sayesinde stok hareketleri aynı anda izleyebilmek,
  • Seçenekli Online ve ya Offline Bilgi aktarımı yapabilmek
  • Back office uygulamaları (Netsis, Mikro, Logo v.b.) ile tam entegre olarak çalışabilmek,
  • Önceden belirlenmiş kurallar dahilinde sistem, hatalar yapılması durumunda kullanıcıya uyarılar vererek kontrolü sağlamak,
  • Kablolu veya kablosuz veri aktarımı yapabilmek,
  • Stok bazlı ya da Seri bazlı işlem yapabilmek,
  • Mobil olarak online işlemler sayesinde Depo Giriş, Depo Çıkış , Depo sayımlarını kontrollü olarak yapabilmek,
  • Hızlı depolama ve sevkiyat operasyonları sayesinde işletmelerin çalışma kapasitesi ve işlem hacmi arttırmak,
  • Alınmış siparişlere ait yükleme talimatları dikkate alınarak hatasız bir şekilde sevkiyat yapabilmek,
  • Kullanıcı arayüzlerini görsel ikonlar ile destekleyerek kullanım kolaylığı sağlamak,
  • Piyasada kullanılan güncel versiyon tüm el terminallerini kullanabilmek,
  • İşletme ve şube yapısını desteklemek,
  • Mevcut rehber ve barkod desteği sayesinde insan hatalarından kaynaklanan veri girişlerini ortadan kaldırmak,
  • Üretim giriş çıkışlarını kontrol altına alarak, depolar arası hareketleri kısa sürede gerçekleştirebilmek,
  • Modüler yapı sayesinde ihtiyaçlara göre setup yapılabilmesini sağlamak,
  • Ambara gelen ürünlerin, kabul edilmesinden sevk edilmesine kadar geçen tüm süreci, mobil olarak ve otomatik tanıma teknolojilerini kullanarak yönetebilmek,

Mal Kabul İşlemleri

Depolarda/şubelerde, satıcılardan gelen ürünlerin, alış irsaliyeleri ile on-line bağlantı kurularak el terminalleri vasıtasıyla gerçekleştirilen mal kabul işlemleri sayesinde hata payı ortadan kaldırılır. Satıcıdan gelen ürünlerin evrak bilgilerinin (İrsaliye, fatura v.b.) girişi yapılır, ürünlerin barkodları okutulur ve el terminaline kaydedilir. İşlem esnasında sipariş ile sürekli olarak miktar, ürün ve cari doğrulaması yapılır. Yanlış miktarda mal, yanlış mal, yanlış cariye gitmesi önlenir.

  • Online Alış irsaliyesi girişi yapılarak anlık stok durumu izlemesi yapabilme,
  • On-line ve Off-line Depo giriş işlemleri sayesinde stok hareketleri istenilen sıklıkta güncellenmesi sağlama,
  • Giriş işlemleri sırasında tanımlanmış olan diğer barkodlarda kullanılarak işlemler yapılabilme,
  • Seçenekli olarak Seri bazlı giriş işlemleri yapılabilme,
  • Evrak bazlı yapılan girişlerde yanlış ürün girişini engelleme.

Sayım İşlemleri

Depo ve sahalardaki stok sayım işlemlerini, ürünlerin barkodları, ürün kodları veya açıklamalarından ulaşılarak on-line veya off-line olarak yapılabilir. Mevcut veri tabanındaki stok bilgileri belirli filtreler (başlangıç/bitiş stok, depo aralığı v.b.) kullanılarak sorgulanabilir ve çoklu giriş olması durumunda miktar girilebilir.

İstendiğinde ürünlere hızlı barkod ataması yapılabilir. Bu sayede işletmeler, hızlı bir şekilde barkod uygulamasını hayata geçirebilirler.

  • Online ve Offline sayım yapılabilme,
  • Seçenekli olarak Stok bazlı ve Seri bazlı sayım yapabilme,
  • Parmetreler sayesinde belirtilen miktarlarda toplu ve hızlı sayım yapılabilme,
  • Barkodlu olmayan ya da okunamayan ürünler için ürün kodundan arama yapabilme,
  • İstenildiği an ürün sayım miktarını değiştirebilme,

Depolar Arası Transfer ve İç Hareketler

Ürünün depolar arası transfer veya tesis içi işlemleri, ister mal talep formlarına bağlı kontrollü olarak, istenirse de transfer bildirimi ile serbest olarak gerçekleştirilebilir. Depolar arası transfer, üretime çıkış, üretimden giriş, üretimden iade gibi iç malzeme hareketleri belirleyeceğiniz senaryolar ile kolaylıkla gerçekleştirilebilir.

  • Farklı şubelerdeki depolar arası transferi yapabilme,
  • Online ve Offline işlem yapabilme,
  • Seri bazlı stok transfer işlemleri yapabilme,
  • Tranfer edilecek stok miktar kontrolü yapılabilme,

Mal Çıkış İşlemleri

Depolarda/şubelerde, müşterilerden gelen siparişlerin, sipariş bilgileri, yükleme bilgileri ile on-line bağlantı kurularak el terminalleri vasıtasıyla gerçekleştirilen mal çıkış işlemleri sayesinde hata payı ortadan kaldırılır. Müşteriden gelen siparişlerin evrak bilgilerinin (sipariş no, yükleme no v.b.) girişi yapılır, ürünlerin barkodları okutulur ve el terminaline kaydedilir. İşlem esnasında sipariş ile sürekli olarak miktar, ürün ve cari doğrulaması yapılır. Yanlış miktarda mal, yanlış mal, yanlış cariye gitmesi önlenir. Ve, müşteri siparişlerinden irsaliye, fatura hazırlanır.

Yükleme listelerine göre sahadan malzeme toplanma süresini, minimuma indirecek şekilde dizayn edilmiştir. Bu sayede depoda görevli personelinizin daha verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz. Kontrollü malzeme çıkışı ile yanlış ürün ve yanlış miktar çıkışını engelleyerek, iade oranlarını düşürebilirsiniz.

Dilerseniz kontrolsüz malzeme çıkışı ile el terminalinden doğrudan siparişten bağımsız, irsaliye oluşturabilirsiniz.

  • Fatura ve İrsaliye Kontrollü Sevk Kontrol Yapabilme.
  • Seçenekli olarak Seri bazlı giriş işlemleri yapılabilir,
  • Online ve Offline işlem yapabilme,
  • Mal çıkışını Seri bazlı stok miktar kontrolü ile yapabilme,
  • Yükleme emri bazında sevk işlemini yapabilme,

Barkod ve Etiketleme

  • Seçilen ürüne barkod ve etketleme yapabilme,
  • Blouetooth destekler yazıcıdan etiket basabilme,
  • Yeni oluşturulan seri/lotlara toplu olarak otomatik etiket basabilme,

Üretim Sonu Kaydı

  • Üretim sonu işlemini mobil olarak yapabilme,
  • Mamul bileşen miktarlarının çıkışlarını yapabilme,
  • Seri/lot bazında üretim sonu kaydı yapabilme,
  • Online ve Offline işlem yapabilme,

Biltaş ile Dijital Dönüşüm Yolculuğunuza Başlayın

İş süreçlerinizi optimize edecek akıllı yazılım çözümleriyle tanışın ve verimliliğinizi artırın.

Ücretsiz Demo Talep Et

Ücretsiz Demo Talep Et