Restaurant Yönetim Sistemi

Yiyecek ve İçecek Sektörü İçin Entegre Çözüm

BSOFTrest Restaurant Yönetim Sistemi: Özellikler ve Avantajlar

BSOFTrest Restaurant Yönetim Sistemi, yiyecek ve içecek, konaklama sektörü için geliştirilmiş windows tabanlı bir yazılımdır. Siparişlerin alınması, siparişlerin departmanlara iletilmesi, hesap takip işlemleri, kullanıcı dostu özelliği sayesinde, hızlı ve hatasız işlemler yapmanızı sağlar. Esnek yapısı sayesinde ön ödemeli ve/veya A’la Carte sistemleri, self servis, dokunmatik POS sistemleri, standart PC’ler ve el bilgisayarlarını desteklemektedir.

Neden BSOFTrest?

  • En Geniş İşletme Desteği (A’la Carte, Fast Food, Balık, Cafe, Bar, Pastane, Zincir işletmeler v.b.),
  • Dokunmatik Ekran Desteği,
  • El Terminalleri Desteği,
  • Adisyon ve Masa Takibi,
  • Satış Noktası Yönetimi,
  • Paket Servis İşlemleri,
  • Çağrı Tanıma Desteği,
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi,
  • Değişik Analiz Raporları (satış, performans v.b.),
  • Reçete ve Üretim işlemleri,
  • Stok ve Maliyet Yönetimi,
  • Kasa İşlemleri,
  • Tam Entegre Back Office Yapısı.

Adisyon Modülü ve Paket Seçenekleri

Restaurant Programının ana modülü, Adisyon Modülü’dür. Bu modül tek başına kullanılabilir bir modüldür. Eğer işletmeniz küçük ve stok, maliyet, müşteri cari takipleri önem arz etmiyorsa adisyon yazılımı yani Adisyon modülünü, diğer modüllerden bağımsız olarak kullanabilirsiniz.

Adisyon Modülü’nün diğer modüller ile entegre kullanımıyla iki değişik paket oluşturulmuştur. Bu paketler ve içerdiği uygulama modülleri aşağıdaki gibidir;

Temel Set Paketi

Adisyon Modülü

Stok İşlemleri Modülü

Fatura (A/S) İşlemleri Modülü

Müşteri Cari İşlemleri Modülü

Kasa İşlemleri Modülü

Tam Set Paketi

Temel Set +

Genel Muhasebe Modülü (AilosGMH)

Sabit Kıymet Modülü (AilosSBK)

Personel İşlemleri Modülü (AilosPRS)

Gerek Adisyon Modülü ve gerekse de yukarıda bahsedilen her iki paket (temel ve tam set) için El Bilgisayarı İşlemleri Modülü ve Caller ID İşlemleri Modül ’leri opsiyonludur. Eğer işletmenizin bu uygulamalara ihtiyacı var ise istediğiniz modül veya paketler ile kullanabilirsiniz.

Genel Yapısı

BSOFTrest, entegre bir paket olması, parametrik ve modüler yapısı, olağanüstü teknolojisi ve benzersiz üstünlükleri ile her çeşit (bir şubeli, çok şubeli v.b.) ve büyüklükteki (küçük, büyük) restaurant, cafe, bar v.b. işletmeleri için ideal ve güvenli bir çözümdür. Verilerin güvenliğini sağlayan çok katmanlı bir koruma sistemine sahiptir. Böylelikle, kullanıcıların bilinçli veya bilinçsiz olarak sisteme zarar vermesini engeller.

  • Ofis programları ile entegrasyonu vardır.
  • Kullanıcı ve rol bazında yetkilendirme yapılabilir.
  • Veri yönetiminde MS SQL server kullanır
  • Hiçbir şekilde veri kaybı veya bozulması olmaz.
  • Client/Server veya terminal server yapıda kurulup kullanılabilinir.
  • Otomatik yedekleme sistemine sahiptir.
  • Log sistemine sahiptir. AilosREST içerisinde yapılan tüm ilavelerin, değişikliklerin ve silmelerin logu tutulur. Kolayca  raporlanır.
  • Sınırsız raporlama imkanı sunar. İçerdiği onlarca rapora ek olarak AilosREST, bünyesinde bulundurduğu raporlama programı sayesinde kullanıcıya istediği raporu hazırlayıp yapıya ilave etmeyi sağlar.
  • Raporlardaki filtreleme yapısı sayesinde kullanıcı arzu ettiği değişik analize ve grafiğe ulaşır.
  • Raporlar arzu edilmesi durumunda exel’e, XML veya text olarak arşive alınabilir.

AilosREST Destekli İşletmeler

AilosREST, restaurant bar, cafe, otel, tatil köyü gibi yiyecek, içecek, eğlence, servis, konaklama sektörlerine yönelik her ölçekteki işletmenin ihtiyaçlarını karşılayacak bir yapıya sahiptir. Esnek yapısı ve sahip olduğu farklı modüller sayesinde her türlü işletmelerin iş akışlarına tam olarak uyum sağlar. AilosREST’in desteklediği işletme türleri;

A’la Carte

Müşteri siparişlerinin hatasız alınması, üretim birimlerine hızlıca iletilmesi, siparişlerin hazırlanma süreçlerinin garsonlar tarafından takip edilebilmesi yani sonuç olarak hızlı ve eksiksiz servis sağlanması, A’la Carte servis tipinde önemlidir. AilosREST’in sahip olduğu özellikler (rezervasyon, sipariş toplama ve iletme, hesap ve fatura işlemleri, satınalma v.b.) ile tüm ihtiyaçları karşılayabilirsiniz.

Fast Food Satışı Yapan İşletmeler

AilosREST’in sahip olduğu hızlı satış yapısı sayesinde, Fast Food hizmeti veren işletmelerde önemli olan hazır barkodlu ürünlerin satışı, hazırlama süreci gerektiren ürünlerin takibi, müşteri uyarı sistemi, self servis, masaya servis, paket servis ihtiyaçları rahatlıkla karşılanabilmektedir.

Pastane

Pastane türü işletmelerin bazı özel çözümlere ve yazılımlara ihtiyaçları vardır. AilosREST’in sahip olduğu barcode destekli terazi, ölçülebilir ürün bilgilerinin doğrudan teraziden alınması v.b. özellikleri sayesinde, bu tür işletmelerin ihtiyaçlarını kolaylıkla karşılamaktadır.

Club, Bar, Beach

Club, Bar ve Beach gibi hareketli ve kalabalık işletmelerin otomasyonu için AilosREST farklı çözümler sunmaktadır. Önceden yüklemeli manyetik kart sistemi, happy hour v.b. özellikleri ile bu tür işletmelerin ihtiyaçları kolaylıkla karşılanmaktadır.

Back Office Entegrasyonu

AilosREST, yiyecek, içecek ve eğlence sektörü için geliştirilmiş birçok uygulama modülünden oluşan entegre bir uygulamadır. Ancak, öncelikle NETSİS olmak üzere birçok ticari uygulama ile entegrasyona da sahiptir.

Tam Entegre Back Office

Yiyecek, içecek ve eğlence sektöründe son dönemlerde yaşanan yoğun rekabet, müşteri memnuniyeti ve sürekliliğini oldukça öne çıkarmıştır. Doğal olarak, iyi ve hızlı servis, iyi stok yönetimi, reçete işlemleri ve gerçek maliyetler işletmeler için çözülmesi gereken konuların başında gelmeye başlamıştır. Bunların çözümü de tam entegre bir İş Yönetimi Yazılımı ile mümkündür.

AilosREST, profesyonel yazılım modüllerinden oluşan gerek kendi içerisinde ve gerekse de Adisyon Modülü ile tam entegre bir Back Office yazılımına sahiptir. Stok İşlemlerinden Satınalmaya, Cari Hesaplardan Genel Muhaseye kadar tüm süreçleri takip edebilir, reçete işlemlerinizi, maliyet hesaplarınızı yapabilir ve satış raporlarınızı alabilirsiniz.

NETSİS Entegrasyonu

AilosREST, lokal yazılımlar içerisinde ERP lideri olan NETSİS ile başarılı bir entegrasyona sahiptir. Bu entegrasyon sadece Adisyon Modülü ile sınırlı olmayıp, AilosREST Restaurant Yönetim Sistemi içerisinde yer alan diğer modülleri de kapsamaktadır.

Farklı Back Office Entegrasyonları

Yine yerli ERP yazılımları içerisinde yer alan örneğin (LOGO v.b.) yazılımlar ile de proje bazlı entegrasyon çalışmaları yapılmış ve başarıyla sonuçlandırılmıştır.

AilosREST için Gerekli Alt Yapı

AilosREST, bir Microsoft Windows uygulamasıdır. Windows tabanlı sistemlerde ve Windows Tabanlı El Bilgisayarlarında çalışmak üzere tasarlanmıştır. AilosREST için gerekli alt yapı (sunucu, client, veritabanı, network v.b.) özellikleri;

Sunucu

Pentium IV ve üstü konfigürasyona sahip işlemci, 2 GB Ram ve en az 50 GB Disk alanı.

Client

Pentium III-500 ve üstü konfigürasyona sahip işlemci, 500 MB Ram, en az 200 MB boş disk alanı, MS Windows xp-2000-win7 işletim sistemi ve MS Office uygulamaları.

Mobil Platform

Windows Mobile 4.00 ve Üstü, Windows Ce.Net 4.1 ve üstü, PPC 2003 SE,

Veri Tabanı

MS SQL Server 2000, MS SQL Server 2005, MS SQL Server 2008, MS SQL Server 2010

Platform

Windows 32 bit, 64 bit

Network

En az 100 mbit LAN yapısı

Not: Yukarıda belirtilen özellikler, minimum değerleri içermektedir. İşlem hızı, data büyüklüğü bu özelliklerin yükseltilmesini gerektirebilir.

Modüller

Adisyon İşlemleri

AilosREST, yiyecek ve içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmeler için yazılmış windows tabanlı bir yazılımdır. Esnek yapısı sayesinde ön ödemeli ve/veya A’la Carte sistemleri, self servis, dokunmatik POS sistemleri, standart PC’ler ve el bilgisayarlarını desteklemektedir. Siparişlerin alınması, siparişlerin departmanlara iletilmesi, hesap takip işlemleri, kullanıcı dostu özelliği sayesinde, hızlı ve hatasız yapılabilir.
Alınan siparişlerde, tahsilat işlemlerinde sıfır hata ile işlem yapılmasını ve yapılan işlemlerin çok hızlı kaydedilerek sonuçlanmasını sağlar. Mutfak ile sipariş ve garson uyumunu ideal hale getirerek işletmenizi çağdaş bir görünüme kavuşturur.
AilosREST ön ödemeli kart sistemleri, self servis sistemleri, masada yapılan nakit tahsilatlar, kredi kartı, cari hesap, yemek çeki, ödenmez yada çoklu ödeme sistemi ile çalışarak bir çok ödeme alternatifi sunmaktadır.
Üst düzey güvenlik önlemleri ile korunan adisyon takip sistemi ile adisyondan silinen ürünleri silinme nedenleri ve silen kişi ile takip edebilir, yazılmış yada tahsilat yapılmış adisyonları tekrar yazılmaya karşı otomatik olarak kilitleyebilir, sadece yetkililerin iptal etme, düzenleme işlemini yapmasını  sağlayabilirisiniz.

AilosREST, tur ile çalışan işletmelerin tur operatörleri prim hesaplarını yapar. Parametrik olarak tanımlanan oranlarla garsoniye işlemlerini ve personel performans analizlerini en detaylı olarak takip eder.
AilosREST, stok takibini en küçük ürün grubuna kadar yansıtır. Tek bir tıklama ile ürün maliyetini görebilir, her türlü rapor alabilirsiniz.

AilosREST Genel Özellikleri

  • AilosREST’i Standart PC’ler, Dokunmatik Ekran/POS cihazları ve El Bilgisayarları (Pocket PC’ler v.b.) kullanabilirsiniz.
  • Müşterilerinize veya üyelerinize değişik yetkilere sahip (VIP, ÖDEMEZ, %50 ÖDER v.b.) kartlar tanımlayıp, verebilirsiniz.
  • Tek ve çoklu şube desteği sağlar.
  • Ürünlerinizi sisteme eklerken gruplama yöntemini kullanarak grup ve satış grubu bazında takip edebilirsiniz.
  • Ürünlerin fiyatlarını istenilen tarih periyotlarında değiştirebilirsiniz.
  • İşletmenizde istenilen tarih ve saat aralığında indirimli saat uygulaması (happy hour) yapabilirsiniz.
  • Özel müşterilerinize farklı fiyat sistemleri uygulayabilirsiniz.
  • Sınırsız sayıda birçok yetkiye sahip personel tanımlaması yapabilirsiniz.
  • Personellerin yetkili olduğu çalışma alanlarını, masalarını ve salonlarını önceden belirleyebilirsiniz.
  • Personellerinizin satış sonrası performans durumunu takip edebilir, raporlama yöntemi ile dökümante edebilirsiniz.
  • Garsoniye işlemlerini en detaylı şekilde takip edebilirsiniz.
  • Tur operatörü primlerini anlık hesaplar ve kasa çıkışlarını yapabilirsiniz.

Servis – Restaurant servis işlemleri

  • Kasiyer ve garson sistemini ayrı ayrı kullanabilirsiniz.
  • Kullanıcılar (garson, kasiyer), yetkilerine göre satış noktalarını değiştirebilirler.
  • Alınan siparişleri el terminali veya kasadan girebilirsiniz.
  • Masaların durumlarını anlık olarak ekran üzerinden takip edebilirsiniz. (Boş, dolu, kirli, adisyonlu vs.)
  • İşletmenizin çalışma şekline göre servis (garsoniye) sistemini otomatik veya manuel işletebilirsiniz.

Masa Takibi – Alan, Masa Tanımlama ve Takibi İşlemleri

  • İşletmenizin salon, alan ve masa düzenini kendinize göre dizayn edebilirsiniz.
  • İşletmenizde servis açtığınız müşterinizin adisyonlarını görüntüleyebilirsiniz.
  • Müşterilere özel hesaplar tanımlayabilirsiniz
  • Müşterilere özel indirimler ve limitler (krediler) tanımlayarak müşteri memnuniyetini sağlayabilirsiniz.

Adisyon – Adisyon İşlemleri

  • Adisyonları birleştirip veya bölebilirsiniz.
  • Masa birleştirme ve ayırma işlemi yapabilirsiniz.
  • Masa işlemlerinde adisyonları masalar arasında transfer edebilirsiniz.
  • Kullanıcılar yetkilerine göre adisyonlar üzerinde (miktar, fiyat, özel istek v.s.) değişiklik yapabilirsiniz
  • Grup masa özelliği ile birden fazla masanın adisyon kontrolünü aynı anda takip edebilirsiniz.
  • Alınan adisyonları aynı anda mutfağa veya ilgili departmanlara yollayarak yazıcıdan yazdırabilirsiniz.
  • Adisyonlarda yer alan özel istek çeşitlerini sınırsız sayıda belirtebilirsiniz.
  • Özel istekler değiştiği anda ilgili sipariş durumunu mutfağa yazıcı aracılığı ile bildirebilirsiniz.
  • Daha önceki adisyonlarına ulaşıp raporlayabilirsiniz.
  • Adisyonlarda yetkiye göre iptal işlemi yapabilirsiniz.
  • Adisyonlardaki iptal işlemini gün sonu işlemi yapılmadan önce yapabilirsiniz.
  • Sistemde tüm personelin yapmış olduğu işlemler loglama yöntemi ile muhafaza edilir ve hiçbir bilgiyi silemezsiniz.
  • Ödeme – Hesap Kapama ve Fatura İşlemleri
  • Ödemeyi (tahsilat işlemi) birden fazla yöntemle yapabilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sırasında faturalandırma sistemini kullanabilirsiniz.
  • Ödeme işleminde, cari entegrasyonu ile yapılan harcamaları cari hesaba kaldırabilirsiniz.
  • Ödeme işleminde ön büro ile entegrasyon varsa kişinin oda hesabına yapılan harcama tutarını aktarabilirsiniz.
  • Ödemeleri ödenmez, ikram, kredi kartı, nakit, dövizli vs. şeklinde alabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini birden fazla para birimine göre yapabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini ürün seçmeli olarak yapabilirsiniz.
  • Tutar yazarak istenilen aralıklarda parçalı ödeme alabilirsiniz.
  • Yapılan ara ödemeleri sistemde takip edip raporlayabilirsiniz.

Gün Kapama – Gün Sonu İşlemleri

  • Arka büro ile entegrasyon sayesinde yapılan satışları otomatik olarak stoklardan düşebilirsiniz.
  • Gün içerisinde açılan shiftler otomatik kapatılarak shift başına, departman bazlı veya toplam işletme genelinde satış raporları alabilirsiniz.
  • Reçete sistemi uygulaması kullanılıyor ise mutfakta yapılan üretimleri takip edebilirsiniz.
  • Reçetelendirme sistemi ile üretilen yiyecek ve içecek ürünlerinin malzeme takibini yapabilirsiniz.
  • Farklı maliyet sistemleri ile kullanılan ve satılan ürünlerin maliyetlerini çıkarabilirsiniz.

Genel Yapısı

AilosREST, entegre bir paket olması, parametrik ve modüler yapısı, olağanüstü teknolojisi ve benzersiz üstünlükleri ile her çeşit (bir şubeli, çok şubeli v.b.) ve büyüklükteki (küçük, büyük) restaurant, cafe, bar v.b. işletmeleri için ideal ve güvenli bir çözümdür. Verilerin güvenliğini sağlayan çok katmanlı bir koruma sistemine sahiptir. Böylelikle, kullanıcıların bilinçli veya bilinçsiz olarak sisteme zarar vermesini engeller.

  • Ofis programları ile entegrasyonu vardır.
  • Kullanıcı ve rol bazında yetkilendirme yapılabilir.
  • Veri yönetiminde MS SQL server kullanır
  • Hiçbir şekilde veri kaybı veya bozulması olmaz.
  • Client/Server veya terminal server yapıda kurulup kullanılabilinir.
  • Otomatik yedekleme sistemine sahiptir.
  • Log sistemine sahiptir. AilosREST içerisinde yapılan tüm ilavelerin, değişikliklerin ve silmelerin logu tutulur. Kolayca  raporlanır.
  • Sınırsız raporlama imkanı sunar. İçerdiği onlarca rapora ek olarak AilosREST, bünyesinde bulundurduğu raporlama programı sayesinde kullanıcıya istediği raporu hazırlayıp yapıya ilave etmeyi sağlar.
  • Raporlardaki filtreleme yapısı sayesinde kullanıcı arzu ettiği değişik analize ve grafiğe ulaşır.
  • Raporlar arzu edilmesi durumunda exel’e, XML veya text olarak arşive alınabilir.

AilosREST’in içerisinde yer alan birçok operasyonel işlemin, mobil cihazlar üzerinden yapılmasını gerçekleştirerek işletmelere, hız, kontrol, ürün ve hizmette kalite artışı sağlar. Personelden kaynaklanan hataları minimuma indirerek, personel ve ekipmandan alınan performansı arttırır.

Genel İçeriği

  • El terminalleri ile siparişlerinizi ekran üzerindeki menülerden seçerek kolay, hızlı ve hatasız bir şekilde alabilirsiniz.
  • El terminali ile gönderilen siparişlerin ürün bazında açıklama bilgileri girilebilir. (Az pişmiş, tuzsuz, bol buzlu vs.)
  • Garsonun el terminali aracılığı ile girmiş olduğu sipariş, tanımlı departmanlardaki yazıcılara iletilerek siparişlerin hazırlanmasını sağlayabilirsiniz.
  • Alınan siparişlerin departmanlara iletilmesinde zaman kaybı olmayacağı için garsonun müşterilerle daha fazla ilgilenmesini sağlayabilirsiniz.
  • El Terminali üzerinde işletmenize ait masa planınızı görebilir, masa seçerek işlem yapabilirsiniz.
  • Alınan tüm siparişlerin Kasiyer-Garson Ekranından detaylı takibi.
  • Misafirlerinizin masa değiştirmesi durumunda kolaylıkla Masa Taşıma yapabilirsiniz.
  • El terminalinden herhangi bir adisyonu bölebileceğiniz gibi birden fazla adisyonu birleştirebilirsiniz.
  • El terminalinden Kasiyer ekranına Hesap isteme uyarısı gönderebilir ayrıca Adisyon da yazdırabilirsiniz.
  • İkram butonuyla garsonlarınız yetki dahilinde istedikleri ürünleri ikram edebilirler.
  • Aynı el terminalini farklı pos noktalarında da kullanabilirsiniz.
  • Ayrıca Hotel entegrasyonunuz varsa masaya Oda(Kişi) bağlayabilirsiniz.

Dışarıdan gelen siparişlerde adres veri tabanı oluşturulması, telefon numarasından müşteri adreslerine ulaşılması, sipariş ve teslimat işlemleri takibi işlemlerinin yapıldığı uygulamadır.

  • Telefon bilgilerinin sisteme kaydedilmesi.
  • Telefon numarasından müşterilerin kayıtlı adres bilgilerine ulaşabilirsiniz.
  • Caller id deki müşteri bilgilerini sipariş fişine yazdırabilirsiniz.
  • Caller id sayesinde telefonla yapılan siparişlerle ilgili Ürün ve Müşteri istatistik raporları alınabilmesi.
  • Telefonla Alınan Siparişin alınma zamanını takip edebilirsiniz.
  • Siparişin (Hazırlanıyor,Hazır,Seviste) gibi durumlarını takip edebilirsiniz.

Sınırsız sayıda ambar, birim ve esnek seviyelerde stok kartı tanımlayabileceğiniz, ay sonlarında ise istenilen fiyat takip yöntemine göre otomatik olarak maliyetlendirme yapabileceğiniz ve raporlayabileceğiniz Windows tabanlı bir uygulamadır. Mamule ait reçete tanımlarını, sayım işlemlerini ve ambarlar arası transferleri hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.

Stok kartlarını istediğiniz sayıda seviye vererek tanımlayabilir ve bunları değişik gruplar altında toplayabilirsiniz. Sınırsız sayıda ambar ve birim tanımlayabilir, stoklarınızı bu tanımlara göre (ambar, birimler v.b.) raporlayabilirsiniz. Sayım işlemlerini, sayım fark fişlerini, ambarlar arası transferleri, mamule ait reçete tanımlarını hızlı bir şekilde yapabilirsiniz. Ay sonlarına istenilen fiyat takip yöntemine göre otomatik olarak maliyetlendirme yapabilir ve raporlarını alabilirsiniz.

Genel Özellikleri

  • Stok kartlarını istediğiniz sayıda seviye vererek tanımlayabilir ve bunları değişik gruplar altında toplayabilirsiniz.
  • Stok kartlarında minimum/maksimum stok seviyeleri, en az sipariş miktarı, ekonomik sipariş miktarı, ortalama temin süreleri, en, boy, yükseklik, ambalaj bilgileri, raf ömrü v.b. detayların yanısıra barkod tanımlarını (firma içinde, satışta, satınalmada kullanılan v.b.) yapabilirsiniz.
  • Sınırsız sayıda ambar, lokasyon ve birim tanımlayabilir, stoklarınızı bu tanımlara göre (ambar, lokasyon, birimler v.b.) raporlayabilirsiniz.
  • Sayım işlemlerini, sayım fark fişlerini, ambarlar arası transferleri, mamule ait reçete tanımlarını hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Ay sonlarına istenilen fiyat takip yöntemine göre otomatik olarak maliyetlendirme yapabilir ve raporlarını alabilirsiniz.
  • Muhasebe entegrasyon tanımlarını stok kartı, ana grup, alt grup ve genel olarak istenilen seviyede tanımlayabilir, stok ve muhasebe entegrasyonunu parametrik şekilde yapabilirsiniz.

Stok kart işlemleri

  • Stok kartlarında ana birimin yanı sıra sınırsız sayıda yardımcı birim tanımlayabilir, tanımlanan birimler bazında tüm raporlarınızı alabilirsiniz.
  • Stok kart gruplarını istediğiniz sayıda ve kırılımda tanımlayabilirsiniz.
  • Stok kartlarına tanımlanan gruplar sayesinde detaylı ve kümülatif raporlar alabilirsiniz.
  • Stok kartlarının en, boy, yükseklik, ambalaj bilgileri gibi detaylarını takip edebilirsiniz.
  • Stok kartları için satışta ve satın almada belirlenmiş barkodları ayrı ayrı tanımlayarak takip edebilirsiniz
  • Mamule ait farklı özellikteki reçeteleri tanımlayabilirsiniz.
  • Stok kartları için tanımlanan minimum, maksimum stok miktarlarının yanında sipariş miktarı, ekonomik sipariş miktarı, raf ömrü ve ortalama temin süresini takip edebilirsiniz.

Stok Fişi İşlemleri

  • Stok hareket kodlarını isediğimiz sayıda ve tipte çoğaltabilirsiniz.
  • Oluşturulan hareket tiplerine göre-Giriş-Çıkış-Transfer işlemlerinin öndeğer özelliklerini belirtebilir. Fiş işlemleri sırasında hızlı giriş yapabilirsiniz.
  • Stok durumlarını ambar bazında ve genel bazda takip edebilir, tüm ambardaki stok durumlarını tek bir rapor üzerinde alabilirsiniz.
  • Fiş girişi programındaki renk kodları sayesin girilmiş olan fişlerin genel özelliklerian ekrandan tespit edilebilir.
  • Fişin girişini ve değişikliğin yapana kullanıcı bilgilerini takip edebilirsiniz.
  • Stok muhasebe hesaplarını stok kartı, ana grup, alt grup ve genel olarak istediğiniz seviyede tanımlayabilir, muhasebe entegrasyonunu parametrik şekilde yapabilirsiniz.

Stok raporlama

  • Parametrik olarak hazırlanmış envanter raporları sayesinde istediğiniz detay da raporlar alabilirsiniz.
  • Tüm raporları stok kartında tanımlanmış farklı birilmlerde oluşturabilirsiniz.
  • Tek bir raporda tüm ambarlardaki stok miktarınızı alabilirceğiniz gibi tek bir ambardaki detay tüm hareket raporlarını alabilirsiniz.
  • Farklı hareket tiplerine göre gruplandırmalar yaparak stok icmal raporları alabilirsiniz.
  • Stok raprolarının tutarlı ve miktarlı olarak ana gruplar basında alabilirsiniz.

Sayım işlemleri

  • İstediğiniz tarihlerde tekrar tekrar sayım işlemlerini yapabilirsiniz.
  • Sayım raporlarını farklı kriterlere göre oluşturabilir. Sayım öncesi ve sayım sonrası raporlarını alabilirsiniz.
  • Yaptığınız sayım sonuçlarının girişini yaparak otomatik olarak sayım fazlası ve eksiği fişlerinin oluşmasını sağlayabilirsiniz.

Cari hesaplarınızın (Satıcı, Müşteri, Banka v.b.) detaylı tanımlarını yapabildiğiniz, anlık ekstreleri, yaşlandırma raporlarını alabildiğiniz ve sonuç olarak tüm finansmanı rahatlıkla yönetebildiğiniz bir uygulamadır. Entegrasyondan gelen borç ve alacak kayıtları cari hesaplara otomatik yansıtılır. Bu uygulama ile;

Cari kart işlemleri

  • Cari hesap kartlarını alfanümerik ve nümerik olarak tanımlayabilir, detaylı ve kümülatif raporlar alabilirsiniz.
  • Cari kartları istediğiniz şekilde farklı gruplara dahil edebilir ve bu gruplar bazında raporlar alabilirsiniz.
  • Tek bir cari kart üzerinde üzerinde istenilen sayıda detay hesap tanımlayabilir, bu hesaplar bazında tüm raporları alabilirsiniz.
  • Bir cari karta aynı anda farklı döviz cinslerine göre hareket girişi yapabilir ve istenilen tüm raporları alabilirsiniz.
  • Cari kartlara detaylı olarak nüfus bilgileri girişini yapabilir, banka hesaplarını ve karta ait özel bilgileri takip edebilirsiniz.
  • Cari kartlara plasiyer kodu tanımlayabilir, plasiyer bazında risk ve müşteri işlem takibini yapabilirsiniz.
  • Cari kart detaylarında hesaba özel takvim kodları tanımlayıp, ödeme gün ve para cinslerini takip edebilirsiniz.
  • Cari hesabın banka, şube, hesap detaylarının takibini yapabilirsiniz.

Cari hareket işlemleri

  • Farklı para cinslerine göre cari hareket girişi yapabilirsiniz.
  • Farklı özellikte ve isimde hareket kodları tanımlayarak.işlem detaylarını hareket tipi bazında da takip edebilirsiniz.
  • Cari hareketlerin borç ve alacaklarını istediğiniz kriterlere göre eşleştirip vade farkı, borç/alacak analiz raporlarını alabilirsiniz.
  • Kapama işlemleri programları ile isteğe göre borç kapama, alacak kapama seçenekleri kullanılabilir.
  • Kapama bilgileri kontrol raporları ile açık borçların takibi yapılabilir.

Cari hareket raporlama işlemleri

  • Cari kart hareketlerini, işlem kodlarına göre farklı para cinslerinde raporlayabilirsiniz.
  • Genel borç / alacak mizanı alarak firmanızın son durumunu tek rapordan takip edebilirsiniz.
  • İcmal raporları yardımı ile istediğiniz özet bilgilere hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.
  • Cari yaşlandırma raporları sayesinde müşteri tahsilat ve risk takibini yapabilirsiniz.

Cari hesaplar teminat işlemleri

  • Cari karta bağlı alınan teminat bilgilerinin gerişini yapabilirsiniz.
  • Farklı teminat tipleri tanımlayarak, teminat tiplerine icmal raporlar alabilirsiniz.
  • Teminat uyarı listeleri sayesinde, bitiş tarihi yaklaşan teminatların raporunu alabilirsiniz.
  • Teminat çeşitleri takibi (Nakit, Çek, Senet, Banka teminat) yapabilirsiniz.
  • Bankalara göre teminat raporları alabilirsiniz.

Esnek hareket kodları sayesinde stok, cari, muhasebe, bütçe v.b. entegrasyonlarının basit şekilde yapılabildiği, ihtiyaçlara göre parametrik iskonto ve indirimlerinin tanımlanabildiği, İrsaliye ve fatura (alış/satış) işlemlerinin en detaylı şekilde takip edildiği bir uygulamadır.

Fatura genel işlemleri

  • Esnek hareket kodları tanımı yardımı ile istenilen sayıda ve tipte hareket kodunu belirleyebilirsiniz.
  • Hareket kodlarının detaylarında yer alan parametrelere göre stok, cari ve muhasebe entegrasyonlarının yapılıp yapılmayacağına karar verebilirsiniz.
  • Tanımı yapılan iskonto ve ek maliyetleri hareket kodları ile ilişkilendirerek, satırda mı veya toplamda mı yapılacağını belirtebilirsiniz.
  • Stok modülünde tanımlanan ürün gruplarına ve cari modülde tanımlanan cari tip gruplarına göre iskonto ve ek maliyet tanımlayabilirsiniz.

Fatura / irsaliye hareket işlemleri

  • Hareket kodları bazında farklı özellikteki irsaliye ve faturaların girişi yapabilirsiniz.
  • Tanımlanmış olan sabit iskonto tutar ve oranları irsaliye ve fatura girişinde kullanıcı isteği doğrultusunda değiştirilebilir.
  • İrsaliye ve Fatura işlemleri sırasında , seçilmiş olan cari kart bakiyesi otomatik olarak kullanıcının karşına getirilir.
  • Detay girişinde seçilmiş olan stok kartı miktar bilgisi kullanıcnın karşısına otomatik olarak getirilir.
  • Stok kartında tanımlanmış farklı birimlerden alış ve satış işlemi gerçekleştirilebilir.
  • Tanımlanmış fiyat listelerinden otomatik olarak fiyatın gelmesini sağlayabilirsiniz.
  • Fatura / irsaliye bilgileri girişinde entegrasyon bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.
  • Faturalaşmamış irsaliye bilgilerini otomatik olarak takip edebilirsiniz.
  • Fatura ve irsaliye girişlerinde cari kartta tanımlanmış sevk adresi bilgilerinin otomatik olarak gelmesini sağlayabilir, isteğe bağlı olarak irsaliye bazında sevk bilgilerinin güncellemesini yapabilirsiniz.
  • Alış ve Satış işlemlerinde kullanılacak KDV yapısını parametrelerde tanımlayabilir, bu parametreler yardımı ile hızlı girişler yapabilirsiniz.
  • Hareket kodlarının detaylarında yer alan parametrelere göre stok, cari ve muhasebe entegrasyonlarının yapılıp yapılmayacağına karar verebilirsiniz.
  • İrsaliye işlemlerinden otomatik olarak faturalaştırma yapabilir, birden fazla irsaliyeyi tek bir fatura ile eşleştirebilirsiniz.

Fatura / irsaliye alış/satış rapor işlemleri 

  • Girdiğiniz faturalara göre KDV icmal raporları alabilirsiniz.
  • Mal detaylı karlılık raporu alabilirsiniz.
  • Girilmiş olan fatura/irsaliye detaylarından icmal ve özel raporlar alabilirsiniz.
  • Satıcı firmalara göre toplam ve ürün grubu bazında icmal raporlar alabilirsiniz.

Ailos Kasa ve Vezne işlemlerinde çoklu kasa, tahsilat ve tediye işlemlerini yapabilir, günlük kasa raporları ile değişik raporları alabilirsiniz. Bu uygulama ile;

  • Değişik tahsilat ve ödeme noktaları tanımlayabilirsiniz.
  • İstediğiniz sayıda kasa tanımlayabilir ve farkı serilerde makbuzlar bastırabilirsiniz.
  • Cari ile diğer işlemlerin tahsilatlarını makbuzlu ve makbuzsuz olarak yapabilirsiniz.
  • Makbuzlu olarak online tahsilat yapabileceğiniz gibi nakit olarak ödeme alınmayan tahsilatlar için de makbuz basmadan işlemler yapabilirsiniz.
  • Nakit tahsilatların yanı sıra kredi kartı ve banka havalesi ile tahsilatları yapabilirsiniz.
  • Yapılan tahsilâtları ödeme şekillerine göre gruplayarak değişik raporlar alabilirsiniz.
  • Yapılan tahsilâtları ve ödemeleri içeren kasa son durumunu, günün herhangi bir anında görüntü veya rapor olarak alabilirsiniz.
  • İsteğinize bağlı olarak Cari ve Genel Muhasebe uygulamaları ile entegrasyonu, online veya gün sonlarında otomatik olarak yapabilirsiniz.
  • Esnek raporlama sayesinde değişik ve günlük kasa raporlarını alabilirsiniz.

Özel hesap dönemlerine göre muhasebe sisteminizi kurabileceğiniz, muhasebe hareketlerinizi orijinal, yerel ve standart para cinslerinden takip edebileceğiniz, miktarlı muhasebenin yanısıra, yardımcı hesaplar ve gider yeri/gider çeşidi, gelir yeri/gelir çeşidi yapısını destekleyen bir uygulamadır.

Genel Özellikleri

  • Özel hesap dönemlerine göre muhasebe sisteminizi kurabilir, muhasebe hareketlerinizi orijinal, yerel ve standart para cinslerinden takip edebilirsiniz.
  • Hesap planı kod yapısını istenilen seviye sayısına göre tanımlayabilir, tanımladığınız her seviye bazında tüm raporları alabilirsiniz.
  • Miktarlı muhasebenin yanısıra, hesap planı dışında yardımcı hesaplar ve gider yeri/gider çeşidi, gelir yeri/gelir çeşidi yapısını tanımlayabilir ve bu yapıya uygun raporları alabilirsiniz.
  • Fiş girişlerinde (mahsup, tahsil, tediye v.b.) kullanım kolaylığı ve seri girişi sağlamak amacı ile satır kopyalama, fiş bakiyesi kapatma, kolon kopyalama işlemlerini yapabilirsiniz.
  • Hesaplarda belirteceğiniz miktar birimlerine göre hesapların miktarsal takibini yapabilirsiniz. Mizan, muavin ve hesap bazında var olan ayrıntılı raporlarda, miktar izlemesi yapabilir ve oluşturulan tüm mali tablo verilerinden otomatik olarak grafiksel görüntü alabilirsiniz.
  • Farklı modüllerden (stok, sabit kıymet, personel v.b.) gelen entegrasyon fişlerini isteğe bağlı olarak otomatik veya veri havuzunda toplayarak kontrollü bir şekilde kesinleştirebilirsiniz.
  • Muhasebe fişlerini hızlı bir şekilde kopyalayabilir ya da fiş genel özelliklerini değiştirebilirsiniz. Yansıtma hesapları tanımlayarak, istenilen tarihler arasında yansıtma fişi oluşturabilirsiniz.
  • Dönem sonunda otomatik kapanış ve açılış fişlerini yaratabilirsiniz.
  • Kanunen geçerli olan tüm defter ve raporları (Yevmiye defteri, Kebir defteri, Muavin defteri, bilanço tablosu, gelir tablosu, fon akım tablosu, nakit akım tablosu, e-bildirgeler v.b.) farklı döviz cinslerine göre alabilirsiniz.

Hesap Planı

  • Hesap planı kod yapısını istenilen seviye sayısına göre düzenleyebilir, hesapta tanımlanan her seviye bazında tüm raporları alabilirsiniz.
  • Tanımlanmış bir hesabı gider yeri ve çeşitleri ile ilişkilendirebilirsiniz.
  • Hesaba tanımlanmış gider yeri ve çeşidi ile ilgili raporlar alabilirsiniz.
  • Hesap planında takip edilmesini istemediğiniz hesap detaylarını, yardımcı hesaplar tanımlayarak takip edebilirsiniz. Tanımlanan yardımcı hesaplar bazında mizan, muavin raporlarını alabilirsiniz.
  • Hesap tanımlamada belirtilecek miktar birimleri ile mizan, muavin ve hesap bazında var olan ayrıntılı raporlarda miktar izlemesi yapabilirsiniz.
  • Fiş girişlerinde kullanım kolaylığı ve seri girişi sağlamak amacı ile satır kopyalama, fiş bakiyesi kapatma, kolon kopyalama işlemlerini yapabilirsiniz.

Muhasebe fiş işlemleri

  • Fiş girişlerinde kullanım kolaylığı ve seri girişi sağlamak amacı ile satır kopyalama, fiş bakiyesi kapatma, kolon kopyalama işlemlerini yapabilirsiniz.
  • Hesap ile ilişkilendirilen gider yeri ve gider çeşidi yardımı ile hesap fiş hareketlerini takip edebilirsiniz.
  • Farklı modüllerden gelen entegrasyon fişlerini kontrol etmek amacı ile veri havuzunda toplayabilir ve kontrollü bir şekilde kesinleştirebilirsiniz.
  • Muhasebe fişlerini şirket içinde veya grup şirketleri arasında hızlı bir şekilde kopyalayabilir ya da fiş genel özelliklerini değiştirebilirsiniz.
  • Farklı fiş numaralama seçeneklerini kullanarak, Bölge, Yıl ,Ay, Gün, fiş tiplerine göre fiş numaralarınızı takip edebilirsiniz.
  • Muhasebe hareketlerini aynı anda üç farklı para cinsinden (Yerel, Orijinal, Standart) takip edebilir, bu para cinslerine göre raporlar alabilirsiniz.

Finansal raporlar

  • Muhasebe sisteminde kullanıcı tanımlı finansal raporlar hazırlayabilirsiniz.
  • Oluşturulan tüm mali tablo verilerinden otomatik olarak grafiksel görüntü alabilirsiniz.
  • Finansal raporları farklı para cinslerine göre oluşturabilirsiniz.
  • Dönem bazında ve istenilen tarihler arasında bilanço tablosu, gelir tablosu, fon akım tablosu, nakit akım tablosu gibi finansal tabloları otomatik olarak hızlı bir şekilde hazırlayabilir, istenilen döviz cinsine göre raporlayabilirsiniz.
  • İstediğiniz Hesap kırılımlarına göre mizan ve muavin alabilirsiniz.

Dönem sonu işlemleri

  • Dönem sonunda otomatik kapanış/açılış fişi oluşturabilirsiniz.
  • Özel hesap dönemlerine göre muhasebe sisteminizi kurabilir, yasal her türlü rapor alabilirsiniz.
  • Otomatik oluşturulan açılış fişini istediğiniz başka bir şirkete otomatik olarak kopyalayabilirsiniz.
  • Resmi defter dökümlerini almadan kontrol amaçlı resmi defter çekim işlemi yapabilirsiniz.

Kasa işlemleri

  • Muhasebe Sistemi içerisinde değişik para cinslerine göre kasa tanımlayabilir.
  • Tanımlanan kasalar için günlük kasa defteri raporlarını otomatik alabilirsiniz.

İşletme içerisinde kayıtlı sabit kıymetlerin detay ve toplu olarak takip işlemlerinin yanı sıra, finansal kiralama yolu ile alınan demirbaşların tüm detay bilgilerini sistemde tutabilirsiniz. Amortisman ve yeniden değerleme hesaplamalarını, sabit kıymet alış/satış detaylarını ve zimmet işlemlerini de yapabilirsiniz. Bu uygulama ile;

  • Demirbaşlar için kart açarak cins, bölüm, departman kodu, alış ve satış bilgilerinin takibini yapabilirsiniz.
  • Demirbaş girişlerini toplu ve birim bazında yaparak hızlı giriş sağlayabilirsiniz.
  • Demirbaş alış ve satış detaylarını, garanti bitimlerini detaylı bir şekilde takip edebilirsiniz.
  • Personele zimmet işlemlerini yapabilir ve raporlayabilirsiniz.
  • Finansal kiralama yolu ile alınan demirbaşların tüm detay bilgilerini sistemde tutabilirsiniz.
  • Dönemsel amortisman hesaplamalarını yapabilir ve mahsuplaştırabilirsiniz.
  • Amortisman ve yeniden değerleme defterlerini, cins, gider yeri ve bölümler bazında giriş tarihine göre alabilirsiniz.
  • Alış ve satış hareketlerinin muhasebe entegrasyonunu yapabilirsiniz.
  • Hazır raporların yanısıra, esnek raporlama aracı sayesinde hızlı bir şekilde değişik raporlar hazırlayabilirsiniz.
  • Muhasebe entegrasyonu sayesinde otomatik olarak alış, satış ve dönemsel amortisman tutarlarına mahsup yaratabilirsiniz.

Gerek işçi statüsünde gerekse de 657 devlet memurları kanununa göre çalışan personelinizin özlük ve tahakkuk işlemlerini (brütten nete, netten brüte) yapabildiğiniz uygulamadır. Fark bordrosu ile yurt içi ve dışı seyahat, avans, kıdem/ihbar, özel sağlık v.b. bordroları oluşturabilirsiniz.

Genel Özellikleri

  • Personelinizin sicil bilgilerini en detaylı şekilde (resim dahil) sisteme aktarabilirsiniz.
  • Personelinizin kurum içerisindeki her türlü hareketlerini (maaş, görev, işyeri, bölüm, alt bölüm v.b.) takip edebilir ve raporlayabilirsiniz.
  • Yurt içi ve dışı seyahat, avans, kıdem/ihbar, özel sağlık, fark v.b. bordroları oluşturabilirsiniz.
  • Aylık tahakkukları brütten nete ve netten brüte olarak yapabilirsiniz.
  • İşe giriş ve çıkışlardaki her türlü yasal raporun yanısıra değişik bildirgeleri elektronik ortamda hazırlama ve gönderme işlemlerini yapabilirsiniz.
  • Değişik personel devam kontrol sistemleri ile tam entegre olarak çalıştırabilir ve otomatik puantaj oluşturma yapısını kurabilirsiniz.
  • Personel zam çalışmalarını değişik formüllere göre hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Bordroda kullanılan tüm gelir, kesinti ve indirimler üzerinde formül tanımları yapabilir, bu gelir, kesinti ve indirimlerin kullanılacağı takvimleri belirleyerek istenilen ayda otomatik olarak aktif olmasını sağlayabilirsiniz.
  • Yapılan tüm bordroların otomatik olarak mahsubunu oluşturabilirsiniz.

Personel genel işlemleri

  • Görev kodlarını, bünyenizdeki organizasyon şemasına göre hiyerarşik olarak tanımlayabilirsiniz.
  • Bordroda kullanacağınız tüm gelir, kesinti ve indirimler üzerinde formül tanımları yapabilir, bu gelir, kesinti ve indirimlerin kullanılacağı takvimi belirleyerek istediğiniz ay otomatik olarak çıkmasını saylayabilirsiniz.
  • Peronel kartında yapılan her türlü değişikli için neden kodları tanımlayabilirsiniz.
  • Her türlü yasal mevzuat ve bilgi değişikliklerini parametrik olarak yapabilirsiniz.
  • Ücret ödeme bilgileri parametreleri tanımlayıp, ödeme yapılacak banka ve para cinsini tanımlayabilirsiniz.

Personel bilgileri

  • Personelin ücret ve diğer tüm kazançlarını aylık, günlük, saat bazında net veya brüt olarak istenilen döviz cinsine göre yapabilirsiniz.
  • Personellerinizi işyeri, bölüm, alt bölüm ve ait olduğu bordro grubuna göre ayırabilir ve tüm listelerinizi bu bilgilere göre alabilirsiniz.
  • Personel kartında, personelin özlük bilgileri dışında, eğitim gördüğü tüm okullardan tuttuğu futbol takımına kadar pek çok bilgiyi tutabilirsiniz.
  • Personelin geriye dönük ücret, görev, bölüm, alt bölüm ve işyeri bilgi değişikliliklerinin tarihçesini görebilirsiniz.
  • Ücret artışlarını vereceğiniz formüle göre hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
  • Personel devam kontrol sisteminden (PDKS) gelen bilgilerin otomatik olarak sisteme alınmasını sağlayabilirsiniz.
  • Personel ödemelerinin bankalar aracılığı ile yapılması durumunda, personelin maaşını aldığı banka ve şubeye göre ödeme bilgilerini hazırlayıp, elektronik ortamda iletebilirsiniz.
  • Pesonel aile bilgilerinin takibini detaylı bir şekilda yapabilirsiniz.
  • Personel sendik bilgilerinin girişini yapıp, her türlü yasal işlemde dkkate alınmasını sağlayabilirsiniz.
  • Personele verilen zimmetli ve zimmetsiz tüm teçhizatın takibini yapabilir, ayrıca verilen ayni yardım periyot ve detaylarını takip edebilirsiniz.
  • Firmanız için formal ve informal izin planları yapıp, personel izin bilgilerinin yer aldığı izin defterinin raporlamasını yapabilirsiniz.

Personel bordro bilgileri

  • Ay için istediğiniz sayıda ve tipte bordro oluşturabilirsiniz.
  • Bordroda kullanacağınız tüm gelir, kesinti ve indirimler üzerinde formül tanımları yapabilir, bu gelir, kesinti ve indirimlerin kullanılacağı takvimi belirleyerek istediğiniz ay otomatik olarak çıkmasını saylayabilirsiniz.
  • Personel için yapılmış tüm bordroların fark işlemlerini yapabilir, yapılan bu fark bordrolarının ssk bildirgelerinin ek bildirge olarak alınmasını sağlayabilirsiniz.
  • Özel gider indirimi bilgileri personel bazında takip edilerek, ay içinde yapılan bordrolara bu tutarların yansıtılması sağlanabilir.
  • İşyeri bölüm, alt bölüm, personel grubu, personel sicil limitleri arasında toplu olarak puantaj, bordro oluşturabilirsiniz.
  • Personel borç takibini yapabilir, taksitlendirilmiş geri ödemeleri maaş bordrosuna otomatik olarak yansıtabilirsiniz.
  • Personel ödemelerinin bankalar aracılığı ile yapılması durumunda, personelin maaşını aldığı banka ve şubeye göre ödeme bilgilerini hazırlayıp, elektronik ortamda iletebilirsiniz.
  • Personele ay içinde verilen avans ödemelerine ilişkin avans bordrosu düzenleyebilirsiniz.
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahat, kıdem, ihbar, özel sağlık bordroları yapabilirsiniz.
  • Yaptığınız tüm bordroların otomatik mahsubunu oluşturabilirsiniz.
  • Personelin maaşını birden fazla şirketten alması durumunda, şirketlere göre dağılım oranlarını girerek dağıtımını yapabilir ve ödeme listeleri, bildirgeler vb. şirket bazlı alınmasını sağlayabilirsiniz.
  • Personel eksik günlerinin girişini yapabilir, bildirgelerde dikkate alınmasını sağlayabilirsiniz.

Personel raporları

  • Personellerinizi işyeri, bölüm, alt bölüm ve ait olduğu bordro grubuna göre raporlayabilirsiniz.
  • Personel genel bilgilerin raporlamaını yanısıra İmza, adres bilgileri raporları alabilirsiniz.
  • Yapılmış olan tüm personel bordrolarının icmal ve detay raporlarını alabilirsiniz.
  • Personel kartında yapılmış ücret ve görev değişikliklerinin raporlarını alabilirsiniz.
  • Yatay ve dikey bordro raporlarını istediğiniz kırılımda alabilirsiniz.
  • Personel sağlık belgesini, yakınları ile bilrilkte alabilirsiniz.
  • Personel izin planlarını ve İzin defterlerini istediğiniz zaman raporlayabilirsiniz.
  • Personel ödemeleri için banka listesi oluşturabilirsiniz.

Departmanlardan, üretimden gelen talepleri gruplayabilir, değişik parametrelere göre onay sürecinden geçirebilirsiniz. Onaylanan talepleri stoklardan karşılayabilir veya satıcılardan otomatik teklif talebine dönüştürebilirsiniz. Gelen teklifleri de değişik parametrelere göre değerlendirebilir, onay sürecinden geçirebilir ve otomatik siparişe dönüştürebilirsiniz.

Biltaş ile Dijital Dönüşüm Yolculuğunuza Başlayın

İş süreçlerinizi optimize edecek akıllı yazılım çözümleriyle tanışın ve verimliliğinizi artırın.

Ücretsiz Demo Talep Et