Support

Biltaş, özellikle turizm sektörünün yapısından dolayı 7 gün 24 saat destek vermeye göre şekillendirilmiş organizasyonu ile yazılım destek hizmetlerini, müşterilerinin kesintisiz çalışmasını sağlayacak şekilde vermeyi amaçlamaktadır.

Uzun yıllara ve değişik ölçekli kompleks projelere dayanan deneyimimiz, kapsamlı hizmet portföyümüz ile müşteri memnuniyetini ön planda tutarak donanım ve yazılım planlama, tasarım, kurulum, entegrasyon, operasyonel destek, kiralama, dış kaynak kullanımı servisleri, eğitim gibi geniş yelpazede destek hizmetleri sağlıyoruz.

İzmir ve Antalya’da bulunan servis merkezleri ve diğer illerdeki anlaşmalı servis ofisleri ile Biltaş, farklı donanım ve yazılımlarından oluşan BT altyapılarının en etkin biçimde entegre edilmesini sağlamaya yönelik çözümler sunmayı amaçlayan, Türkiye’nin başarılı servis organizasyonlarından biridir.

Biltaş, standart çözüm paketleri yanında müşteri istekleri ve proje gereksinimlerine göre farklı yanıt süreleri, farklı yerinde müdahale ve çözüm süreleri içeren özel çözümler sunmaktadır. Telefon, elektronik posta, uzaktan erişim veya yerinde müdahale ile ihtiyaç duyulan teknik desteğin, en verimli ve etkin şekilde verilmesi sağlayarak müşteri memnuniyetini gerçekleştirmeyi amaçlamaktadır.

Biltaş çağrı merkezi, müşterilerimizin ve bayilerimizin yazılımla ilgili tüm problemlerini, hizmet gereksinimlerini tek noktadan ve en hızlı iletebilecekleri iletişim noktasıdır. Bu iletişim noktasına yapacağınız çağrılara, konularında uzman ve eğitimli personelimiz cevap vermekte ve servis sonrası raporlama işlemlerini yürütmektedir.

Yazılım Destek Hizmetleri, çağrı merkezi konsepti ile yürütülmektedir. Biltaş Çağrı Merkezi, müşterilerin tüm yazılım ve donanım problemlerini, isteklerini iletebilecekleri iletişim noktalarıdır. Müşteriler ile yapılan anlaşmalar çerçevesinde, tecrübeli ve konularında eğitimli uzmanlar, Biltaş’ın sağladığı veya bakım hizmetlerini yürüttüğü yazılımlar ile ilgili soruları cevaplandırmak ve sorunlara çözüm getirmek üzere bu merkezde hazır bulunmaktadırlar.

Destek sözleşmesi veya yeni satış garantisi kapsamında olan müşteri talepleri, sahip oldukları hizmet seviyesine göre karşılanması için Biltaş destek elemanlarına yönlendirilir. Hizmet türüne göre verilen servis sonrası, müşterinin onayı alınır ve müşteri isteklerinin başarıyla karşılanıp karşılanmadığı telefon yoluyla takip edilir. Telefon ile karşılanamayan talepler için yerinde hizmet planı yapılır. Müşteriye ve sahip olduğu yazılımlara ait bilgiler çağrı merkezi tarafından saklanır ve güncellenir.

    Lütfen Eksiksiz Doldurun.

    Konu

    Adı Soyadı

    Firma Bilgileri

    Epostanız

    İl

    İlçe

    Telefon Numaranız

    Konu Açıklaması